söndag 26 april 2009

Underbara svärföräldrar!!!

På min födelsedag hade jag turen nog att få en himmla massa presenter.
Varav ett har
direkt anknytning till min relativt nya hobby:
sömnad!
Det var mina svärföräldrar som kom med ett
presentkort på den lokala tygaffären
och imorgon tänkte jag ta en tur dit för att shoppa lite.
Eftersom det var ganska mycket pengar på detta presentkort har jag kollat över vad jag behöver och tänker kompletera.
Joggingtyg som matchar mitt camotyg.
Joggingtyg i en tjejig färg.
Muddväv i iaf tre olika färger
Något mer Jersey tyg. (om det finns något)
och lite annat smått och gott.
Hoppas kunna blogga om mina inköp i morgon
Kram Jonna

1 kommentar:

Mojebarn sa...

Grattis, grattis!
Vilka bra svärisar du har. Det var ju en utmärkt present.
Jag gillade verkligen tunikan du sytt åt dig själv.