söndag 19 april 2009

Ett packet är sänt :)

Min sysster Juniths grannar fick en bebis på en mycket "bra" dag 13 april.
och en anledning att sy nått.
Det blev ett par muddbyxor i stl 62 (hade ingen mindre stl) mönstret från Ottobre 1 2009
Tyget kommer från en låda med dock klädestyger som jag fått tillgång till.






Vid ett svagt ögonblick lovade jag även min sysster att jag skulle sy
scharfar åt hennes barn.
De var klara för att skicka, när jag fick veta att bebisen var född, så i packetet till min sysster finns även dessa två.




Kotyg från min kära svärmor och bollfrans från lokal sybutik.
Mönstret klippt på fri hand efter önskad stl.

Mina namnband var tyvärr påväg att ta slut, så det fick bara bli på byxorna,
men det kommer ganska snart en ny laddning på posten.

1 kommentar:

Vimsan JBR sa...

Samtliga plagg överlämnade till nya ägare och mycket uppskattade!!!

Tackar så mycket från två galda tjejer och en liten namnlös kille...