tisdag 11 november 2008

Lite av var...

De senaste dagarna har jag ägnat åt att göra klart ett klädesplagg, men eftersom jag ska ge bort det så kan jag inte vissa några bilder på den än......
Jag har även lagat hundens båda bäddar. Han hade en ful ovana som valp, att tugga isönder tyget på dem, men nu är de hela och fina igen. :))
Det som står på Att-göra-listan nu är: rita av mönster till pyjamas och nattline, för att sedan klippa till delarna, som mina syskon barn ska få i julklapp.
Rita mönster till dock kläder, Baby bourn, så om någon vet vart jag hittar bra mönster till det får ni gärna höra av er.
Har även ett antal klädesplagg liggandes som behöver lagas, och har tänkt att få det gjort också, alltid skönt när något försvinner från sy rummet.
Ha det bra så länge :)

Inga kommentarer: