söndag 16 november 2008

Mamma tunika

Härom dagen nämde jag att jag hade gjort klart ett projekt,
men som jag inte kunde vissa för att jag skule ge bort det i present,
så nu ska ni få se hur det blev.
Igår fick då min svägerska tunikan, hon verkade iaf gilla den, vilket var en ren lättese.



Tunikans baksida. Börjar tycka den mest liknar ett tält....
Framsida, JO helt klar det är mer ett tält en tunika
Tillsllut la jag den på köksbordet,
men den såg iaf ut som ett tält...
Mamma tuniker kanske gör det till vardags med, vad vet jag!?
Min svägerska provade den igår , på henne såg den inte ut som ett tält, dessutom trode hon att jag hade köpt den någon stans....
Mönstreet är fråm Burda design nr 8 2008
Tyget är ett påslakan från IKEA
Kantband är från den lokala tyg ffären.

Inga kommentarer: