fredag 17 oktober 2008

Barbie kläder...

För ett tag sedan sydde jag lite kläder till Barbie...
Stolt som jag var så passade de när jag var klar...
men.... jag viste inte då att Barbie har gått upp i vikt....
Mitt syskon barn, som hade fått kläderna, kom och frågade mig om hjälp att få dessa kläder på Barbie; jajjamen det ska jag ordna.... men efter en kort stund var det bara att inse.... kläderna passade inte. De nya Barbie dockorna var bredare över höfterna och givet hade de även större bröst.....
Nu hadde jag ju bestämt mig för att inte sy några mer Barbie kläder, och ännu bättre jag har ingen Barbie att prova på heller.... Så det lär inte bli mer kläder sydda....

1 kommentar:

Anonym sa...

Finns ett enkelt sätt att lösa problemet på... Kom ja på nu... Vi tar d på telefon nån da så du fattar hur ja menar... :)