onsdag 17 mars 2010

Matstol till A

Jag gillar den gamla hedliga klassikern
( hittade ingen bild på den men men )
De flesta har nog suttit i en sådan nån gång.
Om man lägger den ner så finns det ratt eller bord beroende på vilket håll.

Min sambo gillar inte den...


Den mest populära nu tror jag är tripptrapp stolen
( den orkade jag inte leta för att hitta en bild på)
Växer med barnet.

Fast den gillar inte jag...


Ut på nätet och letade efter olika alternativ.

Det finns många alternativ.
Vi enades om att bara kolla på stolar som var gjorda av trä.

Hittade denna stol efter lite letande



Även detta en klasiker
Som snart finns i vårat hem
Kram

1 kommentar:

Villa Nystuga sa...

Kommer bli superbra även om det är så himla svårt att se att lilla A faktiskt snart kommer att kunna sitta i den. Dom små liven växer alldeles för fort.

Kläderna du sydde till mina barn blev väldigt uppskattade! Tusen tusen tack! Amanda tar på och tar av tröjan 50-11 gånger om dagen ibland och pekar stolt på Puh och Tigger. Bilder kommer i min blogg framöver :)