fredag 7 augusti 2009

Länge sedan sisst!!!!

Efter flera veckors tillockmed månaders uppehåll från symaskinen har jag nu fått nått gjort.
Dessa har legat klippta och väntat länge, men nu är de iaf klara, och jag hoppas de kommer att passa på den grabben de är sydda till.

Ett par bermjuda shorts med döskallar på.
Mönstret är från Otobre nr 2 2009 och jag har kombinerat två olika modeler
Storlek 146
Tyget köpte jag för ett bra tag sedan när jag sydde kuddfodral till min syster.




Sambon blev lite avundsjuk på dessa, så vi får se om jag måste sy ett par till, i stl M.
Anledningen till mitt ofrivilliga uppehåll kommer jag att berätta om längre fram.....



3 kommentarer:

Villa Nystuga sa...

Snygga byxor och härligt att du är tillbaks på banan igen :)

Vimsan JBR sa...

Ja tyckte la ja kände igen tyget... Inte så konstigt när ja ser d varje dag! ;)

Mojebarn sa...

Snygga byxor!