söndag 22 februari 2009

Planer!

Jaha då hade jag avslutat allt som var på börjat!
Nu börjar jag planera inför kommande projekt.
Väntar bl a på en tygbeställning som jag gjort hoss Allt om Handarbete.
Bara tyget kommer blir det sytt:
Tröja och byxor i fleeace till syrrans pojk A
En "prova på" trikå jumper till mej
Vad jag tänkt sy av de andra tygerna i leveransen vet jag inte än,
men det dyker säkert upp flera ideer i min skalle bara jag fått dem.
Sedan har jag planer om att sy lite av några tyger som redan ligger i tyghyllan, kan inte begripa vart allt tyg kommer från...
(Det är många olika håll kan jag bara konstatera.)
Ytterligare ett par "prova på" byxor till lilla grabben J
En överaskning till stora sysster Ju
Tunika åt mej
Har äntligen kommit på vad jag ska sy i inflyttnings present till T & B
( berättar vad en annan gång)
Matchande kjolar till systrarna L & I
När man tänker efter upptäcker man att det är enhel del som är planerat att hinna sys
inom en rimlig tid.
Får bara hoppas att jag klarar av detta nu
och inte tröttnar efter vägen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tror inte det är så stor risk för det! Kram på dig!