tisdag 15 december 2009

Nått av det jag fått sytt!!!

Som utlovat kommer här en uppdatering på det jag hunnit sy klart under december.


Grannens pojk är ett litet charmtroll och jag kunde inte låta bli att sy en sådan här tröja till han.
Syrrans pojk fick en i vintras så det gick snabbt och enkelt att sy då både mönster och storlek var den samma.

Utav tre gardin längder kan man få ut två sängsätt!


Ett till spjälsängen


Och ett till barnvagnen
Sedan hade jag tänkt ta kort på byxorna jag sytt till den kommande bebisen, men tyvärr hade kung Arthur bestämt sig för att ligga på dem, och jag hade inte hjärta att flytta på honom.

Gör ett nytt försök en annan dag.
Kram Jonna

1 kommentar:

Vimsan JBR sa...

Klart Arthur ska ligga där han ligger... Ja får nog se d när ja kommer upp! Vi har inte riktigt bestämt ännu hur länge vi stannar, beror lite på hur lång tid det tar med bilen... :)